11 maj

Det ekar lite tomt i lägenheten nu när sambon är borta, men vardagen lunkar på. Snart ska jag iväg och jobba efter att spenderat några timmar på stranden med sol och bad - kan bara hoppas att solstinget inte kommer ikapp mig lika hårt idag som det gjorde igår då  det kom lagom efter att jag stängt cafet för dagen och slutit upp med gänget för att spela lite biljard och umgås. Kan säga som så att jag inte vann några matcher i biljard igår i alla fall!
Nu ska jag slänga ihop lite käk och hoppa in i duschen, sen trilla iväg till jobbet och göra mig en stooor kopp kaffe. Hoppas på mycket folk ikväll - vädret är ju i alla fall på min sida! :)


Lateeeeer! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0