Fjortonde maj

Jag lever, gör ni?
Fick ett samtal från Marbella igår, alla verkar må bra och det är stekhett.
Hur är det här då?
Igår var det fint väder, blåser dock jätte kallt och jag förstår inte hur folk kan tro att sommaren är påväg.
Medan jag hade på mig jeans, tröja, kofta, skinnjacka och frös ihjäl så gick mina kära kamrater runt i både shorts och kortärmat. Gaalet...
De får klaga på att jag går runt i jacka, det gör ingenting. Vädret är inte nådigt :D


Helgen har varit huuuur bra som helst, så jäkla kul att träffa alla och speciellt dem man på riktigt saknat! Idag har mamma och jag varit på second hand shopping, som jag har saknat det. Nu blir det mat sen ska jag åka ut till Sundbyholm för att träffa Federico, som jag självklart ska imponera på med mina fantastiska spanska skills jag har (eller inte).

Tyvärr blir det inte så mycket bilder från Sverige eftersom man inte bär med sig kamera på samma sätt men jag lovar ska bättra mig. Hoppas ni har det bra, hörs snart igen ..
P.s saknar dig samboAnna! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0