Hemma

Nu har jag landat hemma i Eskilstuna, härligt! Flygturen gick otroligt smidigt och snabbt faktiskt, inga konstigheter där.. Mamma och syster tog emot mig på flygplatsen och sedan åkte vi hem och käkade exakt det jag längtat efter! Det är otroligt skönt att vara hemma en sväng, mammas mat, kranvatten och man kan duscha utan att varmvattnet tar slut känns inte helt fel kan jag lova.


Tio hela dagar har jag i Sverige, dessa dagar kommer flyga förbi kan jag tänka mig. Har inte så mycket mer att säga än att jag landat ordentligt och ska nu njuta av kvällen med min familj. Jag uppdaterar från den här delen av världen så uppdaterar sambo Anna från marbella. Vi får se hur jag och Anna klarar oss utan varandra i tio hela dagar. Igår blev det film mys med god mat och massa snacks bara för att vi ska skiljas åt ett tag haha. hörs snart / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0