Jag blir så glad av små saker

Äntliiiigen hade jag möjlighet att köpa gymkort för en månad igen.
Kan tala om för er alla där hemma att det är sinnes sjukt dyrt att träna på den här solkusten.
Ett gymkort för en månad kostar 50 euro .. du betalar alltså 500 spänn för en månad på gymmet.
Kan även säga att deras gym inte är det bästa, utan man får verkligen nöja sig.
Så om ni tränar på friskis och klagar på att det är för lite maskiner, för mycket folk o.s.v ..kom hit och testa vettja haha..
Men jag klagar inte utan är så himla glad!
Känslan nu i kroppen när man efter lång tid fick ta ut sig är så underbar..
Tryckte precis i mig lite käk och nu tänker jag inte göra så mycket mer alls innan jobbet faktiskt.
Det är så himla skönt att kliva upp tidigt och verkligen ta vara på dagen och inte sova bort den.
Vaknade som sagt halv tio, blev lite stressigt eftersom jag skulle möta upp Krille kl 10 utanför gymmet men jag hann så bra så.
Sedan kom jag hem, diskade, städade köket och slängde i tvätt ..
Nu sitter jag här och tänker nog göra det ett bra tag till.
Tänkte lägga mig på stranden men orkade inte det idag, känns som att det är ett litet tunnt molntäcke över solen så tänker att jag lika gärna kan vila huden från solen idag.
Nu blev det ett väldigt långt inlägg men.. sköt om er så hörs vi snart :)
/N

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag älskar att gå upp tidigt och göra något av dagen, Hatar att sova.

2012-05-31 @ 02:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0