när man vet vart man ska

Poolen, eller rättare sagt solstolarna, hos Elin var fullsmockade så istället intog vi la playa! Chillade i några timmar, och vågade mig tillochmed ut i vattnet för att simma litegrann! Oftast blire bara ett dopp och ren rätt upp igen - men idag hade jag gett mig sjutton på att simma!

Vissa galningar tar sig halvvägs till Marrocko när de väl sätter igång men riktigt så våghalsig är jag inte, det ligger väl kvar lite vett ifrån sommrarna när jag som liten var vid havet på Österlen och alla vuxna pratade om de farliga strömmarna som man måste akta sig för! Utöver det så har ju min hjärna dessutom fått för sig att alla hajar siktat in sig på att dra ner mig under vattnet som ett riktigt skrovmål. (faktiskt en av anledningarna till att jag vill börja träna - mindre för dom att lockas av haha!) Kan riktigt se framför mig hur de ser en massa sprattlande ben och armar och bara racear fram med vidöppen mun.. Och jag har inte ens sett hajen-filmen!

Ja, det där med fantasi är la bra ibland, men man behöver ju inte överdriva!

Nu sitter jag och planerar vart och vad jag ska göra med mitt liv i höst, finns så mycket att välja på! Säger varken bu eller bä men något äventyr ska det nog kunna bli här framöver :)

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0