Regn och rusk

Lite komiskt är det att jag och Anna skriver på samma blogg, ungefär samtidigt men på två helt olika platser och miljöer.. Kul för er kanske att jämföra vardagen och Sverige och Marbella, kan lova att de inte liknar varandra alls.

Idag steg man upp, första morgonen i Sverige på några månader.. och man möter som alltid en grå himmel och regn. Denna morgon gjorde det mig dock ingenting, vädret är inte riktigt anledningen till att jag är här och jag störs heller inte av att det är dåligt. Om tio dagar har jag som sagt konstant sol och värme, så dåligt väder känns bara som att man är hemma i Sverige på riktigt.

Nog om vädret. Har gått på stan med mamma hela dagen, tog även en tur till Tuna Park. Hittade faktiskt lite fynd, två linnen, en kjol, shorts och annat smått och gott. Shoppingen i Sverige är så mycket bättre än i Spanien måste jag lova, men ibland lite ensidig. I Sverige vågar inte så många sticka ut så varenda kotte ser likadan ut och det är även det som man erbjuder i butikerna, Men jag hittade som sagt guldkorn som passar mig :))
Bilden beskriver ganska bra hur jag mår! perfekt..

Nu är jag bara hemma, ska dra mig till köket och ta en STOR KOPP brygg kaffe!!!
Sååå jag har längtat... Hörs snart igen fellows / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0