rise and shine

Nu blir det livat! Har jobbat som en tok hela helgen men nuu är jag ledig i ett par dagar! Nanna och jag går verkligen om varandra numer när jag jobbar hela helgerna och hon på vardagarna.. Som tur är turas vi om att laga mat i alla fall så rätt vare är så har man färdiglagad mat som står o väntar när man kommer hem från jobbet! Det är ju inte alldeles tokigt :)
Oftast brukar de dagar man är helt ledig bara flyta iväg just för att man inte har någon speciell tid att passa men nu har jag bestämt mig för att det ska bli ordning på saker och ting! Nanna köpte gymkort idag och jag ska la också försöka ta tag i mig själv hääär i dagarna...

Jag lyckades faktiskt slänga ihop en himla lyckad broccoligratäng när jag kom hem från stranden, den satt himla fint när sambon kom in genom dörren :) Nu sitter nanna och beställer skor från sverige, mäter fötterna och har sig för att se om skorna kommer att passa.. Snart är det dags för matkoma och lite film, skönt med hemmakväll!

Förresten.. Om jag skriver det här så blir det ju officiellt och jag måste göra det : Gymmet imorgon! //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback