Svensk sommar

Idag har jag och mor spenderat ännu en dag på stan och åt shopping! guud vad mycket fint det finns här i sverige, spanjorer och deras mode är inte ok. Nåväl .. har som sagt haft en awesome dag med mamma, shopping och god mat.

Nu när kvällen kom så tog jag bilen och drog iväg till hallen! Tänkte möta upp grabbarna och köra en massa sparring .. men självklart glömde jag att det imorgon är röddag vilket innebär i Sverige att i princip alla är upptagna. Så när jag kom ner så var det inte så många som dök upp på vuxenträningen tyvärr men men .. jag blev glad ändå. Jag möttes nämligen i dörren av en massa små glada röster som skrek, "Nannaaaaa" sen så hade jag massa kramande barn runt mig, så härligt att träffa mina små kycklingar jag tränat så himla länge. Alla hade blivit så stora och långa!!! Det jag älskar med mitt andra hem, Eskilstuna Judoklubb där jag spenderat sjuukt mycket tid med andra ord är att man alltid är lika välkommen och alla håller alltid ihop.

Jag har tränat i min klubb sen jag var nio år gammal, två till tre gånger i veckan plus att jag varit tränare så vi som tränat länge brukar skoja och säga att vi varit där en större del av våra liv än i våra egna hem haha.. Men det är fantastiskt! Jag älskar Judo och jag älskar min klubb! När jag kommer till Eskilstuna igen, så kommer jag även tillbaka dit, garanterat!
(Japp, jag har färgat mitt hår mörkt igen, så sköönt!)


Nu blev det ett väldigt långt inlägg, hoppas det inte blir allt för jobbigt att läsa. Nu ska jag smälla i mig svenskt lösgodis och se på TV. Imorgon drar jag till stockholm med la familia, hem till min broder så det ska bli för jäkla trevligt. Men hörs snart, och ses snart i Marbella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0